czwartek, 29 stycznia 2015

Moje zdrowie.

Proszę Państwa ogłaszam wszem wobec, że wynik mojego ostatniego badania Pet właśnie do mnie dotarł.
A na nim czarno na białym napisano :




Tak więc oficjalnie i mam nadzieję nieodwołalnie jestem ZDROWA.

Cóż dzisiaj mija równo rok od mojej pierwszej okropnej chemii ABVD .
Rok lżejszych i cięższych momentów,ale najważniejsze że mam to za sobą.
A autoprzeszczep, który ma być zabezpieczeniem przed nawrotem choroby będzie tylko dopełnieniem  tego wszystkiego.


I niech nikt przy mnie nie waży się mówić że nowotwór to beznadziejna sprawa.
Wystarczy mocno chcieć ;)

Chyba z tej okazji dzisiaj wyjątkowo wypiję swoje zdrowie:) no dobrze Wasze też oczywiście :)

A jutro odwiedzę moje pana D i wręczę mu laurkę z wynikiem ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz