sobota, 25 stycznia 2014

Dzień Dobry.

Założyłam tego bloga dla ogólnej informacji :) Będą się tu pojawiać jakieś małe notki na temat moich postępów.

 Jak już wiecie trochę się pochorowałam. Dopadła mnie Ziarnica Złośliwa inaczej nazywana Chłoniakiem Hodgkina.
Wiecej na temat tego paskuda możecie poczytać tutaj : http://onkologia.org.pl/chloniak-hodgkina/#q

Na chwile obecną nie wiem niestety jeszcze które stadium ( liczę że będzie to stadium I lub II) Szpik który ostatnio pobrali mi do badania jest czysty i to jest bardzo pozytywna wiadomość. :)
 Od dwóch tygodni spędzam mój czas w szpitalu Wojskowym w Poznaniu. 
Po tym weekendzie zostanę przeniesiona do Szpitala Klinicznego Przemienienia Pańskiego, gdzie trafię na oddział Onkologiczny, a tam mam nadzieję wezmą się za tego złośnika.

Liczę że będziecie trzymać kciuki za szybkie powodzenie akcji :)

Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz