czwartek, 30 października 2014

A mówią że opalanie jest niezdrowe :)

Wczoraj byłam w WCO w Poznaniu żeby umówić się na "solarium".  Udało się nawet ogarnąć to wszystko w jeden dzień. 
Rejestracja.  Wizyta u lekarza,. Tomografia i uwaga.... Zdjęcie do akt :) Zdjęcie po to by podczas opalania lekarz nie pomylił pacjentów.  A ponoć takie sytuacje się zdarzały.
W tej chwili mam czekać na telefon od Pani Doktor z konkretnymi informacjami.
Ale zdążyłam wypytać że :
*Naświetlania będą trwały około 3 tygodni
*sam zabieg trwa około 5 minut (ale samo przygotowanie do niego, czyli poprawne ułożenie na leżaczku już trochę dłużej)
*po naświetlaniach czeka mnie kolejny PET
*jeśli PET wyjdzie czysty to wpisanie mnie na listę oczekujących na przeszczep.  (miejsce w szpitalu)

Aaa...  No i zaczynam prawdopodobnie koło 12 listopada :)

No i to by było na tyle :)

Zima idzie :)

1 komentarz:

  1. Witaj Karolino, przyznam szczerze, że nie pamiętam jak trafiłem na Twój blog, chyba za sprawą jakiegoś linka na FB, ale to bez znaczenia. Zaglądam tutaj od kilku miesięcy i czytam i czytam i czytam... I mam ogromną nadzieję, że nowy rok, który przecież już niedługo nadejdzie, rozpoczniesz w pełni zdrowa (albo chociaż mocno zdrowiejąca ;)), pełna sił i uśmiechu. Trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń