czwartek, 11 września 2014

Z poradnikiem za pan brat :)


Wczoraj byłam dowiedzieć się co z moją szyją. Czy będą mnie ciąć czy nie. ;)
Okazuje się, że jestem " za zdrowa by przychodzić na wizyty" do pani doktor . Nakazała mi tylko przed przeszczepem dwa tygodnie wcześniej zażywać antybiotyk i tyle.
Jednego skalpela mniej. UFF :)
Czeka mnie tylko przed przeszczepem wyciągnięcie portu którego nie mogę mieć podczas przeszczepu.

A co się tyczy przeszczepu to przesyłam wam link do ściągnięcia. 
Dla ciekawych poradnik który pozwolono mi skopiować podczas zbiórki komórek.
 Poradnik napisany zrozumiałym i prostym językiem wyjaśnia dużo ciekawych rzeczy. 
Ja sama nawet nie wiedziałam że jest tyle różnych spraw które są ważne. Co można,czego  nie można. Jak wygląda życie po przeszczepie. Na co uważać. Mi bardzo pomógł i rozjaśnił w głowie. Warto poczytać, nawet jeśli osobiście Was to nie dotyczy. To myślę że warto mieć taką wiedzę. :)  
Od przybytku głowa nie boli, a w końcu wszędzie marudzą że Polacy mało czytają. No to zawyżmy średnią.
:))


1 komentarz: