sobota, 31 maja 2014

Niedobrze gdy za dobrze?

Od 3 dni walczę z gorączką. Dzisiaj już tylko 37,2 ale  w czwartek 39,0 i nie chciała się zmniejszyć.No i ból w klatce piersiowej przy oddychaniu.
Wczoraj wieczorem zdecydowaliśmy, że nie ma co czekać trzeba się poradzić lekarza.
Wyniki ogólne krwi można powiedzieć,że w normie. Zlecono mi też rozmaz krwi,niestety nie miał kto tego ocenić. 
Laboratorium nie dało rady w rozeznaniu które moje młode białaski są jakiego rodzaju. Wynik będę miała dopiero w poniedziałek jak hematolog je obejrzy. 
Niestety CRP siągnęło wartość 80mg/l gdzie norma jest do 5,0mg/l. Wartość ta informuje,że w organizmie mym jest jakiś stan zapalny.

Dzisiaj ponowiłam wyniki CRP zwiększyło się do 112mg/l.. Reszta wyników drastycznie nie spadła ;) .
Zostało mi też zlecone zbadanie poziomu prokalcytoniny. Na szczęście wynik w normie. Dzięki prokalcytoninie można określić czy w organizmie nie rozwija się np. sepsa.

Zlecono mi też zdjęcie rtg klatki piersiowej. na szczęście jest tam czysto.

Pan doktor przepisał mi antybiotyk,który mam brak 7 dni. We wtorek powtórzę badanie i zobaczymy czy pomogło.

 Jak to mówi mój pan doktor gorączka przy naszej chorobie to praktycznie norma, więc mi tak długo się upiekło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz