niedziela, 11 maja 2014

Zaproszenie na majówkę.

W piątek otrzymałam zaproszenie...
Zaproszenie na cuuuudowną majówkę. 
Dwa tygodnie relaksu,pokój dwuosobowy,własna łazienka, ciepła woda , codzienna zmiana pościeli i ręczników, trzy posiłki dziennie, opiekun osobisty oraz osoby odpowiedzialne za relaks mojego ciała.

Brzmi świetnie?  
To tylko zaproszenie na kolejną chemioterapię :))


Nie będę się czepiać szczegółów. :)

Już jutro czyli 12 maja mam się zgłosić o 8.00 rano w szpitalu gdzie czeka już na mnie łóżko.
Kolejny BEACOPP.

Wracam od szpitala bogatsza o 2 dodatkowe kilogramy :)
 Zostałam dokarmiona przez te ostatnie 3 tygodnie. Kanapki, kiełbaski z grilla, sałatki, słodycze.... taka sytuacja :)

Samopoczucie na poziomie 99% . gdybym tylko miała więcej siły to było by szaleństwo. 


Teraz niestety "3 minuty pracy - 10 minut odpoczynku". 


Prawie się spakowałam.

Pozostało cieszyć się tymi ostatnimi godzinami wolności.

No to śmigam zjeść lasagne ze szpinakiem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz