sobota, 18 kwietnia 2015

Dzień - 1

Poproszę o fanfary :) 
Po pierwsze jest to mój 100 post.  Się rozpisałam przez te 1,5roku.
A oprócz tego, jeszcze jedna radość :
Ostatnia chemia właśnie wtacza mi się do organizmu.  Mały worek, pół godziny przetoczenie i spokój.
Życzę sobie żeby to była moja ostatnia chemia w całym moim życiu.  Nigdy więcej chloniaków, raków i ciężkich sytuacji.
Wam też życzę żebyście nigdy nie musieli zostać postawieni w takiej sytuacji.  Badajcie się. Wystarczy poświęcić 2 razy w roku parę godzin, by mieć obraz tego czy nasz organizm nie kombinuje.
Moja walka jeszcze trwa, w poniedziałek autoprzeszczep, a późnej spadki, gorączki i inne slabeusze moga się we mnie odezwać, ale dam radę :) lepszy świat czeka na mnie za oknem (mimo że pogoda dzisiaj słaba) 
Najważniejsze to się nie poddawać, uwierzyć że jest dobrze i mieć świadomość że zawsze mogło być gorzej .  :) :) :)

2 komentarze:

  1. Masz rację kochana "NIGDY WIĘCEJ!!!!!!!życzę ci z całego serca.Buziaki i trzymaj się :)Buziaki
    SORRKI ŻE Z AMELI KONTA:)ALE W SUMIE TAK SAMO WSZYSCY MYŚLIMY:)

    OdpowiedzUsuń