poniedziałek, 23 czerwca 2014

Wyniki w dół czynnik wzrostu na stół :)

Wyniki lecą na łeb na szyję :)  hemoglobiny 5,0 to trochę mało, Ale za to białaski 0,4 czyli blisko zera. A to dobrze bo im szybciej spadną tym szybciej będziemy walczyć by się podniosły :)
Pan D. Nastawiony na podawanie mi czynniku wzrostu przez 5 dni. Dwa razy dziennie. Według jego wyliczeń szpik będziemy zbierać w przyszły poniedziałek,a ja myślę że to będzie szybciej. Ale nic mu nie mówię żeby się nie zdenerwował. :) Bo jak to przypadnie w weekend to trzeba 10osób ściągać specjalnie. Fajne by było gdyby udało się to już w piątek :) no o Ale nic, nie ma co się nastawiać. Co ma być to będzie :)

Dzisiaj moje serducho sie rozszalalo wiec dostałam przydział na tableteczke o nazwie Concor. Ma mi puls uspokoić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz